Het is een service die een betaalde verlenging van de garantieperiode voor nieuwe apparatuur of een verlenging van de basisoptie met aanvullende garantieservices inhoudt. Als onderdeel van onze aanvullende diensten krijgt de klant onder andere 7 dagen per week deskundige ondersteuning en krijgt hij/zij de optie om de garantie te verlengen op apparatuur buiten de garantieperiode.
Onze experts zullen graag eventuele vragen beantwoorden en u helpen met het maken van de beste keuze.
Schrijf onsDoor op "inschrijven" te klikken geeft u toestemming voor het ontvangen van marketinginformatie op het opgegeven emailadres. De verwerkingsverantwoordelijke van uw gegevens is Senetic B.V. gevestigd op Keizersgracht 241, 1016 EA Amsterdam, Nederland. U kunt inzage tot uw gegevens aanvragen, deze rectificeren, wissen, de verwerking van persoonsgegevens beperken en bezwaar maken tegen de verwerking van gegevens. Gedetailleerde informatie over het verwerken van persoonsgegevens kunt u vinden in ons privacybeleid.