0
Aanvraag
€ 0,00
0
Kar
€ 0,00
Bezig met laden...
Bezig met laden...
Product toegevoegd aan uw winkelwagen
Product toegevoegd aan uw winkelwagenProduct toegevoegd aan uw winkelwagen
Dit artikel is niet op voorraad.
Het spijt ons, maar het artikel is niet op voorraad.
Nieuwe licenties <br /> en vernieuwingen Nieuwe licenties
en vernieuwingen
Migraties <br /> en implementaties Migraties
en implementaties
Technische <br />  ondersteuning <br /> en trainingen Technische
ondersteuning
en trainingen

Applicaties die u kent en tools die u nodig heeft

Kies uw abonnement, wij verzorgen de rest

Koop Office 365 inclusief implementatie en migratie van uw mailbox

Online services

Dankzij de kennis en vaardigheden die tijdens deze training worden opgedaan kunt u moeiteloos gebruikmaken van de omgeving van Office 365 en deze oplossing volledig benutten. De training bestaat uit 3 onderdelen: Exchange Online & agenda, OneDrive, SharePoint & Planner en Skype voor Bedrijven. De deelnemers zullen tevens kennismaken met de hulpprogramma's die de dagelijkse werkzaamheden zoals online vergaderen of projecten aanmaken vereenvoudigen.

Duur: 3-4 uur. De duur van de training is een schatting. We vinden het belangrijk dat elke deelnemer van de workshop kennis verkrijgt waarmee hij/zij met gemak Office 365 kan gebruiken.

Trainingsmethode: Online workshop

Wij kiezen voor online workshops als een voordelige en praktische oplossing omdat de communicatie via Skype voor Bedrijven verloopt. Tijdens online workshops wordt kennis zowel gedeeld als geverifieerd. Dankzij het delen van het bureaublad gaan de deelnemers samen afzonderlijke functionaliteiten leren. Daarna controleert onze expert of iedereen begrijpt hoe deze service werkt. De training kan ook bij u op locatie worden gegeven. Hierbij wordt een prijs op maat gemaakt.

Vereiste kennis: De deelnemers worden geacht basiskennis m.b.t. het werken met computers te hebben.

Trainingsschema:


Inleiding

  1. Wat is Office 365?
  2. Bespreking van startpagina en bovenste menu
  3. Personalisatie van accounts en thema's
  4. Praktische toepassingen van Office Delve

Exchange Online

  1. Automatische antwoorden instellen
  2. Onbelangrijke e-mail
  3. Regels voor postvak IN
  4. CC en BCC instellen (antwoorden instellen)
  5. Witte lijst en zwarte lijst – afzender blokkeren en blokkeren ongedaan maken
  6. Een extern account koppelen
  7. Layout
  8. Machtigingen voor eigen postvak toewijzen
  9. Gedeelde postvakken aan de weergave toevoegen
  10. Een bericht verzenden vanuit een gedeeld postvak in Outlook Online

Agenda's

  1. Verschillende weergaven van agenda's en contactpersonen
  2. Agenda delen
  3. Beschikbaarheidsgegevens delen
  4. Machtigingen beheren
  5. Terugkerende items instellen
  6. Uitnodigingen verzenden
  7. Resources reserveren (vergaderruimtes, auto's van de zaak)

OneDrive en SharePoint

  1. Bespreking van services
  2. Verschillende manieren om documenten in OneDrive te plaatsen
  3. Bestanden synchroniseren met de computer
  4. Bestanden binnen en buiten de organisatie delen
  5. Machtigingen voor bestanden toewijzen
  6. Tijdelijke machtiging voor een bestand
  7. Samenwerken met real-time cocreatie
  8. Versiebeheer van bestanden
  9. E-mailmeldingen voor documenten
  10. Documenten toevoegen aan de lijst met Gevolgde documenten
  11. Enquêtes maken in Excel Online
  12. Bespreking van eigenschappen van sites in SharePoint
  13. Sites maken
  14. Sites delen
  15. Het toevoegen van apps, mogelijkheden van apps
  16. Projecten aanmaken in SharePoint Online
  17. Bespreking van de optie om een documentenstroom aan te maken

Planner

  1. Wat is Planner?
  2. Het maken van nieuwe plannen
  3. Het versturen van uitnodigingen voor gemaakte plannen
  4. Het aanmaken van buckets
  5. Het toevoegen van taken aan een plan en het toewijzen van taken
  6. Verschillende weergaven (structuur, grafieken, personen met toegewezen taken)
  7. Het instellen van e-mailmeldingen voor een plan

Skype for Business

  1. Installatie van de client
  2. Het organiseren van vergaderingen in de agenda
  3. Videovergaderingen, het delen van het bureaublad, een whiteboard, het aanmaken van enquêtes etc.
  4. Het opnemen van onlinevergaderingen
  5. Het toevoegen van personen aan een vergadering
Laten we contact houden!
Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van onze aanbiedingen en actualiteiten

Door op "inschrijven" te klikken geeft u toestemming voor het ontvangen van marketinginformatie op het opgegeven emailadres. De verwerkingsverantwoordelijke van uw gegevens is Senetic B.V. gevestigd op Keizersgracht 241, 1016 EA Amsterdam, Nederland. U kunt inzage tot uw gegevens aanvragen, deze rectificeren, wissen, de verwerking van persoonsgegevens beperken en bezwaar maken tegen de verwerking van gegevens. Gedetailleerde informatie over het verwerken van persoonsgegevens kunt u vinden in ons privacybeleid.

Incorrect e-mail adres.
Dit e-mail adres is al bevestigd.
Dit e-mail adres is nog niet bevestigd.
Bedankt!
Kijk in uw inbox: u gaat van ons een verzoek krijgen om uw inschrijving voor de nieuwsbrief te bevestigen.
Partners
Betaalmethoden
Verzendmethoden
EBA National Winner Banner